#2017-10-04 00:35:32 

Kotek

Użytkownik

Posty: 67

Skąd: Olsztyn

Wiek: 22

Stosował ktoś dezodoranty oparte na naturalnych składnikach? Jeżeli tak to bedewdzieczny za krótką recenzję z której jasno bedzie wynikało czy warto kupić czy niekoniecznie.
#2017-10-04 01:37:39 

Jaskółeczka

Użytkownik

Posty: 69

Skąd: Czarne

Wiek: 34

Naturalne kosmetyki zawsze warto sobie sprawić bo pozwalają skórze trochę odpocząć i zregenerować się. Jakby nie patrzeć to codziennie jest czymś bombardowana – mydła, perfumy, dezodoranty, wszystko to opiera się na środkach chemicznych nie do końca zgodnych z naszymi potrzebami.
#2017-10-04 04:20:27 

BratJadzi

Użytkownik

Posty: 97

Skąd: Frombork

Wiek: 29

Miałem kiedyś taki dezodorant, wydałem na niego sporo kasy a róznicy żadnej nie widziałem.
#2017-10-04 05:05:36 

Ermata

Użytkownik

Posty: 41

Skąd: Mława

Wiek: 20

To nie wiem gdzie kupowałeś bo na stronie sklepu Spa Domowe można dostać dobry dezodorant za pare groszy. Czasem wystarczy troche poszukać a można znaleźć coś w solidnej jakości za małe pieniadze. Jesli nigdy nie probowales naturalnych kosmetyków to najwyższy czas zaczac, nie zawiedziesz sie ;)
#2017-10-04 05:41:22 

Kotek

Użytkownik

Posty: 67

Skąd: Olsztyn

Wiek: 22

A jakiś możesz konkretnie polecić z tego sklepu?
#2017-10-04 08:17:00 

Ermata

Użytkownik

Posty: 41

Skąd: Mława

Wiek: 20

To trochę osobista sprawa bo każdemu podobają się inne zapachy wiec trzeba przetestować i zaglebicsie w opisy, spróbować sobie wyobrazić jak to pachnie. Wybierz sobie coś z tych: https://www.spadomowe.pl/dezodoranty-c-31_44_54.html. Oprócz niskich cen są to wysokiej jakości naturalne dezodoranty które ładnie pachną i długo maskują nieprzyjemne zapachy. Od kiedy ich używam nie mam problemu że w połowie dnia pracy coś zaczyna się przebijać co zwykle sprawiało że czułam się głupio.
#2017-10-04 09:42:18 

Kotek

Użytkownik

Posty: 67

Skąd: Olsztyn

Wiek: 22

Wyobrażam sobie. Zwykle dezodoranty z marketów są słabe i nie ma co się oszukiwać że jest inaczej. A choćby człowiek mył się 3 razy dziennie to i tak zapach bedziesie pojawiał. Dzieki za link do tych dezodorantów, pozdro!
DODAJ ODPOWIEDŹ
Copyright 2015