#2016-11-15 04:50:14 

Ermata

Użytkownik

Posty: 44

Skąd: Mława

Wiek: 20

Witam wszystkich forumowiczów. Nigdy nie byłam mistrzem zarządzania ani marketingu, niemniej jednak ostatnio stałam się właścicielką restauracji, która niegdyś należała do moich rodziców. Moi rodzice mieli stalych klientów, którzy wręcz ich uwielbiali, a ja muszę na sympatię klienteli pracować od początku. Boję się, że spadnie sprzedaż i zainteresowanie restauracją, a wraz z tym moje poczucie wartości. No bo jak to, jak rodzice prowadzili restaurację to było wszystko super, a jak przyszłam ja to nic, tylko zamykać interes?
#2016-11-15 05:38:52 

SkokWWode

Użytkownik

Posty: 17

Skąd: Ostrołęka

Wiek: 40

Może nie kreuj takich czarnych scenariuszy bo faktycznie będzie tak, jak się zaprogramujesz. To jest oczywiste, że jak działalność przejmuje ktoś nowy, to musi od nowa nawiązać kontakt z klientami, przecież Twoi rodzice na pewno też przez to przechodzili i nie było tak różowo. Zapewniam.
#2016-11-15 06:54:16 

Kotek

Użytkownik

Posty: 70

Skąd: Olsztyn

Wiek: 22

Działania, które zmierzają do podniesienia sprzedaży w restauracji to przede wszystkim uczynienie tego miejsca atrakcyjnym. Może niech liczą się nie tylko dobre dania, ale też ładny, nowoczesny wystrój, organizowanie fajnych wydarzeń w restauracji? To wszystko uatrakcyjnia ofertę, którą kierujesz w stronę klientów.
#2016-11-15 09:02:43 

Vinna

Użytkownik

Posty: 37

Skąd: Jarocin

Wiek: 35

Najlepiej nie działaj sama, tylko zgłoś się do firmy, która zajmuje się marketingiem gastronomicznym i nie dość, że podpowie Ci konkretne działania, to jeszcze sama je zrealizuje. Będziesz miała też możliwość odbycia różnych szkoleń, które pomogą Ci w kształceniu.
#2016-11-15 11:36:51 

Jaskółeczka

Użytkownik

Posty: 69

Skąd: Czarne

Wiek: 34

Może spróbuj promocji restauracji też nieco na własną rękę, stwórz jakąś super recepturę na ciasteczka, upiecz je i chodź po mieście częstując nimi przechodniów :p.
DODAJ ODPOWIEDŹ
Copyright 2015