#2016-08-24 01:41:56 

FrytekBezOleju

Użytkownik

Hej wszystkim! Sprawa wygląda następująco. Mam niewielką firmę wędliniarską, która głównie była nastawiona na rynek lokalny. Ale wiadomo… kogo nie ma w necie, tego nie ma w świecie, to mamy swoją stronę internetową. I zgłosił się klient, który chce kupić sporo moich wyrobów. Przyznaję, że na początku kręciłem nosem (bo taka ilość to to pewnie, żeby to sprzedać), tym bardziej, że właśnie życzył sobie wysyłkę. I teraz jak to zrobić. Wiadomo, kurier i poczta odpada, ale teraz gdzie znaleźć jakiegoś przewodnika, który się podejmie takiego zadania?
#2016-08-24 02:32:56 

MajaTheBee

Użytkownik

Oho, widzę, że koledze się szykuje skomplikowany transport Chłodnia wydaje mi się, że będzie niezbędna. Nie znam się tak bardzo na wędliniarstwie, ale wiem, że chyba nie każde mięso wymaga specjalnych warunków do przewozu?
#2016-08-24 03:00:56 

FrytekBezOleju

Użytkownik

No nie do końca. Oczywiście mięso kiepsko znosi temperatury niższe niż 0 stopni (też zależy od tego, jaka to wędlina), zasadniczo w temperaturze około 5-15 stopni powinno się przechowywać i przewozić takie mięsa. Więc podejrzewam, że i to będzie kolejna trudność, bo zazwyczaj się widuje te chłodnie, co tam jest i po minus 20 stopni. A tutaj jednak potrzebna jest trochę na plusie temperatura. Więc jestem trochę w kropce… Tym bardziej, że to przewóz od granicy do granicy!
#2016-08-24 04:10:39 

Jaco22

Użytkownik

e to stary, nie ma tak naprawdę problemu, jeśli się wie, gdzie szukać :) Jest dobra firma, trustlogistics.pl, która specjalizuje się w przewozie właśnie różnych produktów (od farmaceutyków, po spożywcze podejrzewam też) właśnie w kontenerach chłodniczych, w których można wytworzyć i ujemną temperaturę, jak i stałą temperaturę plusową. Jak tam do nich uderzysz to na pewno znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz :)
#2016-08-24 06:35:29 

FrytekBezOleju

Użytkownik