#2016-04-05 06:28:54 

Vinna

Użytkownik

Witajcie. Sprawa jest taka, że mam możliwość wyjazdu za granicę i pracy w Londynskiej szkole podstawowej. Nauczać bym mogła matamatyki (w języku angielskim). Jestem nauczycielką z zawodu i obecnie pracuję w gimnazjum. Słyszałam co nieco o egzaminach Cambridge dla nauczycieli pracujących w krajach anglojęzycznych. Egzaminy nazywają się TKT i chciałabym dowiedzieć się o nich nieco więcej.
#2016-04-05 06:38:48 

Burgat

Użytkownik

TKT czyli Teaching Knowledge Test to egzamin organizowany przez University of Cambridge ESOL Examinations. Ma on na celu zapewnienie nauczycielom solidnych podstaw w głównych dziedzinach wiedzy potrzebnych do nauczania w klasie. Składa się ona z trzech podstawowych modułów. Możesz podejść do każdego testu indywidualnie i zdecydować, jak i kiedy do niego przystąpisz. Każdy test z angielskiego trwa 80 minut i zawiera 80 pytań. Moduły mogą być połączone lub odbywać się oddzielnie.

#2016-04-05 06:54:55 

Ermata

Użytkownik

Hej. Swego czasu przystępowałam do tego testu i mogę dodać, że moduł 'praktyczny' trwa 40 minut. Pozostałe testy są pisane. Części "Knowledge About Language" (KAL) jest kwalifikacją na wyższym poziomie w jednym aspekcie TKT. Cambridge zaleca co najmniej poziom średnio-zaawansowany wyższy z języka angielskiego do tej części przystąpić. Z kolei test "Content and Language Integrated Learning" (CLIL) jest specyficzny przy nauczaniu innych przedmiotów w języku angielskim. Każdy z tych dwóch testów trwa 80 minut.
#2016-04-05 07:32:54 

Vanessa

Użytkownik

Co więcej, TKT jest oferowane przez Cambridge ESOL, prawdopodobnie najbardziej znanego i szanowanego dostawcy kwalifikacji w EFL i TEFL na świecie. To po prostu światowa rozpoznawalność Cambridge English sprawia, że egzaminy te są akceptowane na całym świecie. Jednak TKT nie jest na tym samym poziomie, co certyfikat TEFL lub Cambridge ICELT, ale jeśli masz czas, pieniądze i język angielski na wysokim poziomie to powinnaś spróbować.